مصاحبه آرشیو خبر ها
برابر بایرن نمیتوانیم دفاعی بازی کنیم ، همه به جیجی برای رکوردش کمک خواهیم کرد [تکمیل شد]

برابر بایرن نمیتوانیم دفاعی بازی کنیم ، همه به جیجی برای رکوردش کمک خواهیم کرد [تکمیل شد]

کلودیو مارکیزیو هشدار می دهد که بایرن مونیخ تیم قدرتمندی است اما یوونتوس هم چنین است و کاپیتانش جیجی بوفون را ستایش می کند.

 

بایرن تیم قدرتمندی است، ولی یوونتوس هم اینچنین است، ما به خاطر کارهایی که در سالهای اخیر کرده ایم و پیشرفتمان در اروپا همچنین در این فصل، نیرومند هستیم. ما باید بازی رفت را با دقت بنگریم، ما قدرتشان را دیدیم و احساس کردیم، اما در عین حال نشان دادیم که قادر به انجام چه کاری هستیم و می توانیم به یک چهارم نهایی برویم، همان طور که برگشتیم و بازی که 2‐0 عقب بودیم را 2‐2 مساوی کردیم ، این کار به هیچ عنوان آسان نبود. چنین مسابقه ای هرگز فاقد احساسات، انگیزه و شور نخواهد بود ، اما باید احساست را کنار بگذاریم، جای اشتباه نخواهیم داشت، چرا که ستاره ها می توانند از یک اشتباه کوچک حداکثر استفاده را ببرند.

 

شاهزاده ی تورین ادامه داد:

 

ما باید هر چه می توانیم انجام دهیم تا در آنجا بدون ترس بازی کنیم.مردم اغلب می گویند خط هافبک برد و باخت را در چنین بازی هایی تعیین می کند، اما بایرن ستاره های فوق العاده ای در حمله و دفاع دارد، ولی خب ما هم داریم. این بازی نبرد دو تن از بهترین دروازبانان جهان خواهد بود، نبرد دو تیم کامل که برای فتح عناوین داخلی شان می جنگند. نتیجه ی دیدار رفت به نفع آنهاست، پس نمی توانیم در مونیخ دچار تردید شویم و یا عقب بنشینیم و برای تساوی بجنگیم، ما باید به مونیخ برویم و حمله کنیم.اگرچه که سخت است و نتیجه ی غیر مترقبه ای خواهد بود ، اما غیر ممکن نیست.

 

بوفون در آستانه ی شکستن رکورد سباستینو روسی قرار دارد …

 

او لایق این رکورد است و حتی بدون آن چهار دقیقه ی اضافی، آنچه که تا همین الان هم به دست آورده باورنکردنی است. ما به او افتخار می کنیم و همچنین به خودمان به عنوان تیم و  اگرچه که 99% این رکورد به شایستگی مدیون  جیجی است بابت اینکه 1٪ باقی مانده را بتوانیم با مشارکت و حفاظت از دروازه به او برای رکوردش کمک کنیم خوشحال خواهیم شد. جیجی در رختکن هم خیلی مهم است و در زمین هم همینطور، هم به عنوان یک کاپیتان و هم به عنوان یک مرد! او هر روز و هر روز حرفه ای گری و تمایلش برای پیشرفت را ثابت می کند.

 

نظرت در مورد پیشرفت دیبالا؟

 

دیبالا؟ او در شروع کار در فینال سوپرکاپ شانگهای خیلی سریع گل زد و به دنبالش گهگاهی در بازی ها با فاصله گل هایی می زد، اما او لحظاتی را پشت سر گذاشت که نیاز داشت زمان بیشتری داشته باشد تا با اطرافیان جدیدش تطبیق پیدا کند. وقتی از آن لحظات عبور کرد، او با آرامش شروع به خوب بازی کردن نمود و خودش را با انجام کارهای فوق العاده در زمین ثابت کرد، من شگفت زده نشدم : زمانی که او را بعد از فینال لیگ قهرمانان ملاقات کردم ، می دانستم که او ذهنیت یک بازیکن با کلاس را دارد.ما همیشه یک دنیا از پائولو انتظار داریم و او این را خودش بهتر از هر کسی می دارند، او هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و خودش اولین کسی است که این جمله را به شما خواهد گفت! اما به همه ی این حرف ها او هنوز یکی از اجزای برزگ و مهم تیم ماست.

کلودیو عزیز در ادامه افزود :

 

اگر قرار بود تنها روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم و انگیزه ی مان برای بازی های هفتگی سری آ‌ کم شده بود ، هرگز چهار قهرمانی پیاپی به دست نمی آوردیم.نقطه ی قوت این تیم و این باشگاه این است که ما هرگز دست از بلندپروازی برنمی داریم. ما فصل را خوب شروع نکردیم، با توجه به اینکه به موفقیت در سالهای اخیر خو کرده بودیم ، پذیرش این سطح از انتقاد سخت بود. اما غلبه بر آن مانع باعث شد که حتی اعتماد به نفس بیشتری به توانایی مان برای پیش رفتن پیدا کنیم.ما ذهنمان را روی هم ریختیم و توانستیم راه حلی پیدا کنیم.این را بیشتر مدیون کسانی هستیم که برای مدت طولانی در این تیم بوده اند و همچنین تازه واردهایی که تابستان به یووه اضافه شده اند.این ذهنیت تک تک افراد و کل مجموعه ی باشگاه است.

 

شماره ی ۸ دوست داشتنی یوونتوس در پایان گفت : 

 

ما دو بازی سخت خارج از خانه برابر فیورنتینا و میلان داریم ، بازی های زیادی تا آخر فصل مانده است ، حتی اگر گهگاهی ناپولی امتیاز ازدست بدهد ، آنها باز هم به ما فشار می آورند، می دانیم که راه طولانی و زحمت زیادی تا اسکودتوی پنجم باقی مانده است و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.داربی هفته ی آینده در زمان جالبی فرا رسیده است ، ما به این بازی می اییم در حالی که یک روند فرسایشی از نتایج خوب را کسب کرده ایم ، در حالی که تورینو اخیرا فرم خوبی نداشته است ، چیزهای این چنینی در شهرآوردها معمولا اهمیت چندانی ندارند و ما به مصاف ال تورو می رویم ، آنهم در خانه ی آنها و این فارغ از هر شرایطی دشوار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: